Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Informacje

Utworzono dnia 08.06.2020
Czcionka:

Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Malborku,
określająca zasady pracy i przyjmowania klientów w placówce
w trakcie epidemii koronawirusa (COVID-19) w Polsce

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczne wznawia pracę stacjonarną. Jednak na czas istnienia zagrożenia wprowadza nowe zasady działania, chroniące zdrowie klientów i pracowników.

  1. PPP zawiesza prowadzenie na terenie placówki:
    a) zajęć, warsztatów, szkoleń grupowych;
    b) zajęć integracji sensorycznej.
  2. Klienci umawiają się na wizyty telefonicznie: rejestracja 55 272-98-03.
  3. Po przyjęciu zgłoszenia rejestracja wysyła do klientów (zgłaszających się do poradni) SMS, w treści którego podane będą następujące dane:
    a) data i godzina wizyty;
    b) informacja o środkach i zasadach obowiązujących na terenie poradni.
  4. Ze stałymi klientami, pierwszy raz po przerwie, kontaktują się terapeuci i bezpośrednio z klientem ustalają termin wizyty (o ile klient sam wcześniej nie umówił telefonicznie na wizytę w PPP).
  5. W poradni przyjmowane są wyłącznie osoby:
    a) mające wyznaczony termin wizyty u specjalisty (a jeśli jest to osoba niepełnoletnia, to z jednym prawnym opiekunem);
    b) które nie są objęte kwarantanną;
    c) bez objawów infekcji dróg oddechowych;
    d) posiadające i używające maseczki zasłaniające usta i nos oraz jednorazowe rękawiczki, które to po uzgodnieniu ze specjalistą / terapeutą mogą w gabinecie zastać ściągnięte.
  6. W dniu wyznaczonej wizyty:
    a) przed wejściem do poradni zamontowano domofon, którego klient używa w celu poinformowania pracownika rejestracji o swoim przybyciu na wyznaczoną wizytę; umożliwi to kontrolowanie ilości klientów w budynku, a szczególnie zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy osobami;
    b) po wejściu do budynku klient bezpośrednio:
    - dezynfekuje ręce przygotowanym płynem;
    - idzie do wskazanego przez rejestrację gabinetu;
    - dziecko / uczeń przynosi na wizytę przybory do pisania (lub piórnik szkolny z wyposażeniem) w celu osobistego wykorzystania przyborów w trakcie spotkania.
  7. Zużyte jednorazowe rękawiczki wyrzuca się do wyznaczonego / oznakowanego pojemnika znajdującego się na korytarzu.
  8. Jeżeli klient podczas wizyty wykazuje oznaki infekcji górnych dróg oddechowych, to wizyta zastajeprzerwana, a klient umawia się na kolejny termin.

Dalej zaczynają obowiązywać zasady zgodne z Procedurą postępowania w przypadku wystąpienia u dzieci, opiekunów i pracowników Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Malborku objawów choroby zakaźnej (Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 7/2020 z dn.16.03.2020r.)

 

Kalendarium

Lipiec 2020
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Imieniny